TR EN
Hemen Al

Sıkça Sorulan Sorular


Futbolda neden elektronik bilet sistemine geçildi?

6222 sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun ile uygulamaya alınan Elektronik Bilet Sistemi ile sporda şiddet olaylarının azaltılması, insanların küfür ve şiddetin olmadığı tribünlerde karşılaşmaları seyredebilmesi, biletsiz seyircilerin giriş yapmasının önlenmesi, çocuk ve kadınların daha çok stadyumlara gelmesinin sağlanması, şiddete ve olumsuz tezahüratlara sebep olan bireylerin tespit edilerek müsabakalardan men edilmesi ve karaborsa bilet satışını engellemek amaçlanmaktadır.


Tüm bu etkilerin yanı sıra Passolig Kart ile kişilerin alışveriş vb. gibi günlük ihtiyaçların sadece tek bir kart üzerinden gerçekleştirerek hayatlarına kolaylık getirmesi hedeflenmektedir.


Passolig Kart nedir?

Taraftarlara, kuyruk beklemeden, hızlı, güvenli bir şekilde stadyumlara giriş imkanı, kulüplere ise taraftarlarını tanıma ve yeni gelir alanları oluşturma imkanı sağlayan, ayrıca yaygın üye işyeri ağı ile istediğiniz yerden alışveriş imkanı sunan, kişiye özel kampanyalar ile hayatınızı zenginleştiren, ayrıcalıklı ek hizmetleri ile hayatınızı kolaylaştıran bir karttır.


Passolig Kredi Kartı, Passolig Banka Kartı ve Passolig Cüzdan Ön Ödemeli Kart çeşitleriyle tüm ihtiyaçlarınızı karşılayacak şekilde tasarlanmıştır.


Passolig Kartın avantajları nelerdir?

Taraftarlara, kuyruk beklemeden, hızlı, güvenli bir şekilde stadyumlara giriş imkânı sağlar. Kart etrafında tesis edilen ekosistem, güvenli, kolayca erişilebilir bir geçiş/kontrol sistemi ile birlikte, bu sistem içerisindeki kart sahiplerine, katma değerli hizmetler sağlamak üzere tasarlanmıştır.


Hızlı ve güvenli bir şekilde stadyuma giriş yaparsınız.

Maç biletlerine ulaşım daha önce olmadığı kadar kolay, isterseniz web’den isterseniz cepten www.passo.com.tr ve Passo Mobil üzerinden, stadyum gişelerinden ya da Türkiye genelinde sayısı 5.000’e varan N kolay işyerinden biletinizi alır, kolayca kartınıza yüklersiniz.

Kartınızla dilediğiniz yerde alışveriş yaparsınız.

Farklı sektörden lider markaların size özel promosyon ve indirimlerinden yararlanırsınız.

Kartınızın tipine göre kredi kartı, banka kartı ya da ön ödemeli kart olarak kullanabilirsiniz.

Yaptığınız her harcama ile kulübünüze ve Türk futboluna maddi katkı sağlarsınız.


Passolig Karta nasıl başvurulur?

Passolig Kart'a, www.passolig.com.tr'de bulunan başvuru formundan, Passo Mobil uygulamasından, stadyum gişelerinden başvurabilirsiniz.


Passolig Kartta birden fazla takım logosu olabilir mi?

Passolig Kart üzerinde yalnızca bir takımın logosu bulunabilir.


Passolig Kartımın üzerinde logosu bulunan kulübün maçları dışındaki farklı takımların maçlarına da giriş yapabilir miyim?

Evet yapabilirsiniz. Ancak, kartınızın üzerinde logosu bulunan kulübün maçları dışındaki maçlar için kulüpler, kendi logolu kartlarına öncelikli bilet satışı yapabilirler. Satılacak bilet kalması durumunda, kulübün belirlediği tarihte diğer takımlara ait logolu kartlara genel satış başlayacaktır.


Aynı maç için hem ev sahibi hem de misafir takım logolu Passolig kartım var, maça giriş yapabilir miyim?​

İl ya da İlçe Spor Güvenlik Kurulu tarafından logo kısıtlaması kararı alındı ise ya da ev sahibi kulübün diğer logolu kartlarla ilgili kısıtlama kararı var ise ve hem ev sahibi hem de misafir takım logolu kartınız var ise ilgili müsabaka için maç bileti alamazsınız. Kulüp, İl ya da İlçe Spor Güvenlik Kurulu tarafından aksi bir karar alınmadığı sürece Passolig Kartınızın logosu ev sahibi takıma aitse, ev sahibi takımın tribünlerinden, kartınızın logosu misafir takımın logosuna sahipse misafir takım tribünlerinden bilet alabilir, Trendyol Süper Lig ve Trendyol 1. Lig'deki tüm maçlara giriş yapabilirsiniz.


Passolig Kartı nerelerde kullanabilirim?

Passolig Kartınızı, maç girişlerinde, yurt içi ve yurt dışında yapacağınız alışverişlerinizde, nakit ihtiyaçlarınızda ve anlaşmalı illerde şehir içi toplu taşımada kullanabilirsiniz.


Passolig Kart ücretli mi?

14.04.2011 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe alınan 6222 sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun’da yer alan hükümler nedeniyle uygulamaya giren E-Bilet sistemine uygun üretilen Passolig Kartlarından yıllık olarak E-Bilet Yıllık Kullanım Bedeli tahsil edilir. Kulüp bazında 500 TL, 250 TL, 215 TL ve 164 TL olarak beş farklı yıllık E-Bilet Yıllık Kullanım Bedeli mevcuttur. E-Bilet Yıllık Kullanım Bedeli senede bir defa tahsil edilir, her yıl E-Bilet kullanım süresi uzatılarak kullanılabilir.


Passolig Cüzdan Ön Ödemeli Kartıma bir yıl içerisinde ne kadar para yüklemesi yapabilirim?

Passolig Kart’ınıza para yükleme sınırı bulunmamaktadır. Bilet alım işlemlerinizde aylık 10.000 TL, tüm harcamalarınızda aylık 1.250 TL tutarında harcama limitiniz bulunmaktadır.


Passolig Kart E-Bilet Kullanım Bedelini Mobil Ödeme ile ödeyebilir miyim?

Passolig Kart başvuru ücretini ve E-Bilet Kullanım Süresini uzatma bedelinin ödemesini Turkcell, Türk Telekom ve Vodafone Mobil Ödeme ile yapabilirsiniz.


Passolig Kartıma yüklediğim bakiyeyi nasıl kullanabilirim?

Passolig Banka Kartınıza başka banka ATM’lerinden ya da EFT kanalından yaptığınız yüklemeleri nakit çekim ve alışveriş işlemlerinizde kullanabilirsiniz. Passolig Cüzdan Ön Ödemeli Kartınıza aynı kanallardan yaptığınız yüklemelerinizi alışverişlerinizde kullanabilir, nakit çekim ya da para transferi yapamazsınız.


Para yükleme işlemi yaparken hata alıyorum, neden kaynaklı olabilir?

Para yükleme işlemini gerçekleştiremiyor olmanızın sebebi aşağıdakilerden biri olabilir;

  • • Kart bilgilerini yanlış veya eksik girmiş olabilirsiniz.
  • • Daha önce yükleme yaptığınız tutar sadece alışveriş ve maç bileti satın alımlarında kullanılıyor olabilir. Bu tutar ile para transferi yapamazsınız. Bu şekilde bir tutarı transfer etmeye çalıştığınız için hata alabiliyor olabilirsiniz.
  • • Yükleme yapmayı denediğiniz kart, kapalı ya da iptal edilmiş bir kart olabilir.
  • • Yükleme yapmayı denediğiniz kartın bakiyesi ya da limiti yetersiz olabilir.
  • • Günlük para yükleme limitini aşmış olabilirsiniz.
  • • Bir seferde yüklenmesi gereken tutardan daha yüksek tutarda para yüklemeyi denemiş olabilirsiniz.


Passolig Kart için gereken fotoğraf nasıl olmalıdır?

6222 sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun ile uygulamaya alınan Elektronik Bilet Sistemi gerekliliği olarak yüzde alın, gözler, burun, ağız ve çene net görüldüğü fotoğraflar kabul edilecektir.


Yabancı uyruklu kişiler Passolig Kart sahibi olabilir mi?

Yabancı uyruklu kişilerin de 6222 sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun kapsamında stadyumlara giriş yapabilmek için elektronik kart alması gerekmektedir. Yabancı uyruklu kişiler passolig.com.tr, stadyum gişelerinden ve Passo Mobil üzerinden kart başvurusu yapabilir. Yabancı uyruklu kişilere yalnızca Passolig Cüzdan Ön Ödemeli Kart seçeneği sunulmaktadır.


Yabancı uyruklu kişilere yalnızca Passolig Cüzdan Ön Ödemeli Kart seçeneği sunulmaktadır.



18 yaşından küçük kişiler Passolig Kart sahibi olabilir mi?

18 yaşından küçükler, 6222 sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun kapsamında stadyumlara giriş yapabilmek için elektronik kart alması gerekmektedir. 18 yaşından küçükler, Passo Mobil üzerinden ve passolig.com.tr’de bulunan başvuru formununa kendi bilgilerini girerek Passolig Cüzdan Ön Ödemeli Kart sahibi olabilir.


Passolig Kartımı aldığımda hemen kullanmaya başlayabilir miyim?

Kartınız güvenliğiniz nedeni ile kullanıma kapalı gönderilir. Kartınızı teslim aldığınıza dair bilgi kuryeden tarafımıza iletildiğinde kartınız otomatik olarak kullanıma açılır. Dilerseniz kartınızı teslim aldıktan sonra 0 (850) 724 33 44 Passolig İletişim Merkezi’ni arayarak, dilerseniz de cep telefonunuzun kısa mesaj kısmına “Şifre” boşluk, kartınızın son 4 hanesi boşluk, CVV numaranızın ilk 2 hanesi boşluk, belirlediğiniz 4 haneli şifrenizi yazıp 6033’e gönderebilir Passolig Kartınızın şifresini alıp kullanmaya hemen başlayabilirsiniz.


E-Bilet Yıllık Kullanım Bedeli nedir?

14.04.2011 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe alınan 6222 sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun kapsamında uygulamaya giren E-Bilet sistemine uygun üretilen Passolig Kartlarından yıllık olarak E-Bilet Yıllık Kullanım Bedeli tahsil edilir. E-Bilet Yıllık Kullanım Bedeli senede bir defa tahsil edilir ve kullanım süresi 1 yıldır. Trendyol Süper Lig ile Trendyol 1. Lig maçlarına bilet satın alabilmeniz ve bu maçları stadyumlarda izleyebilmeniz için her yıl yenilenmesi gerekir.


E-Bilet Yıllık Kullanım süresini uzatmanın bedeli nedir?

1 Temmuz 2024 tarihi itibariyle E-Bilet Kullanım Süresi uzatma işlemlerinde uygulanacak fiyatlar; Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray, TFF logolu Passolig Kart ve logosuz Passolig Kart için 500 TL, Trabzonspor, Ankaragücü ve Trabzonspor için 250 TL, Bursaspor için 215 TL'dir. Bunlar dışındaki kulüpler için ise 164 TL’dir. E-Bilet Yıllık Kullanım Süresi uzatma işlemlerinden elde edilen gelirler, başvurularda elde edilen gelirlerde olduğu gibi kulüplerimize finansal katkı sağlamak üzere oluşturulan gelir havuzuna aktarılmaktadır. Bununla birlikte Passolig Kart sahibi taraftarlara sunulan kampanya ve avantajlar dünyası, E-Bilet Kullanım bedellerinin çok üzerinde bir maddi değer yaratmaktadır.


E-Bilet kullanım süremi uzatmazsam ne olur?

Passolig Kartınızı alışverişlerinizde kullanmaya devam edebilir ve nakit avans çekebilirsiniz ancak bu bedeli ödememeniz durumunda Trendyol Süper Lig ve Trendyol 1. Lig müsabakaları için maç bileti ve kombine satın alamaz, bu maçların biletleri Passolig Kartınıza transfer edilemez ya da müsabakalar için stadyumlara giriş yapamazsınız.


E-Bilet kullanım süresini uzatmak için ne sıklıkta ödeme yapmam gerekir?

Passolig Kartınızı aldığınız tarihten itibaren bir yıllık aralıklar ile düzenli olarak ödenmesi gerekir. Otomatik E-Bilet süresi uzatma talimatı vermeniz halinde E-Bilet kullanım süreniz dolduğunda kartınızın süresi otomatik şekilde uzatılır. Otomatik E-Bilet süresi uzatma talimatı vermek için tıklayınız.


E-Bilet Yıllık Kullanım süresini nasıl uzatabilirim?

E-Bilet kullanım sürenizi ister otomatik E-Bilet süresi uzatma talimatı vererek isterseniz de Passolig Kartınız ile veya başka banka kredi kartları ile uzatabilirsiniz. Passolig Kartınızın E-Bilet kullanım süresini hemen uzatmak için tıklayınız. Otomatik E-Bilet süresi uzatma talimatı vermek için tıklayınız.


Başkasına ait Passolig Kartın E-Bilet Kullanım Süresini nasıl uzatırım?

www.passolig.com.tr’ye girip, E-Bilet Kullanım Süresini uzat butonuna tıklayıp; TC kimlik numaranızı ve cep telefonunuzu girerek başkasına ait E-Bilet Kullanım Süresini uzat butonu üzerinden bir yakınınızın Passolig E-Bilet Kullanım Süresini uzatabilirsiniz. Detaylı anlatım için kısa videomuzu izleyebilirsiniz.


Birden fazla Passolig Kartım var, hangi Passolig Kartımın E-Bilet kullanım süresini uzatmalıyım?

E-Bilet kullanım süresi Passolig Kartınızı almaya başladığınız tarih itibariyle işlemeye başlar, dolayısı ile kartlarınızın E-Bilet kullanım geçerlilik süreleri birbirlerinden farklı olabilir. Passolig Kartlarınızın E-Bilet kullanım sürelerini öğrenmek için tıklayınız.


Eğer Passolig Kartlarınızın E-Bilet kullanım süreleri aynı anda sona eriyor ve bunlardan sadece birinin süresini uzatırsanız, maç bileti alımı ve stadyum girişlerinini bu kart ile yapabilirsiniz. E-Bilet kullanım süresini uzatmadığınız Passolig Kartınız ile maç bileti satın alamaz, stadyumlara giriş yapamazsınız.


Passolig Kartımın E-Bilet kullanım süresinin ne zaman dolacağını nasıl öğrenebilirim?

Buraya tıklayarak Passolig Kartınızın E-Bilet kullanım süresi ile ilgili bilgiyi hemen alabilir, süresi dolan kartınızın E-Bilet kullanım süresini uzatabilirsiniz veya Otomatik E-Bilet süresi uzatma talimatı vererek kartınızın E-Bilet kullanım süresi dolduğunda kartınızın süresini takip etmenize gerek kalmadan otomatik şekilde uzatabilirsiniz.


Bunun dışında 0 (850) 724 33 44 Passolig İletişim Merkezi’ni arayarak Passolig Kartınızın E-Bilet kullanım süresi ile bilgi alabilirsiniz.


Passolig Kart şifremi nasıl alabilirim?

Passolig Kartınızı teslim aldıktan sonra 0 (850) 724 33 44 Passolig İletişim Merkezi’ni arayarak ya da cep telefonunuzun kısa mesaj kısmına “Şifre” yazıp bir boşluk bırakıp kart numaranızın son 4 hanesini bir boşluk bırakıp kartınızın arka yüzünde bulunan 3 haneli CVV numarasının ilk iki hanesini bir boşluk daha bırakıp belirlediğiniz 4 haneli şifrenizi yazıp 6033’e göndererek* Passolig Kartınızın şifresini alabilirsiniz.


*Passolig işlemleriniz için gönderdiğiniz mesajlarda size herhangi bir ücret yansıtmamaktadır. Göndereceğiniz her mesaj için GSM operatörünüz tarafından, sizden 1 kısa mesaj ücreti alınmaktadır.


Passolig İnternet Şube Şifresi Nedir?

Passolig İnternet Şubesi’ne giriş için oluşturduğunuz şifrenizdir.


Passolig İnternet Şube Şifresini Nasıl Alabilirim?

www.passolig.com.tr‘den İnternet Şube butonuna tıklayıp, daha önce Passolig İnternet Şube Şifresi almadıysanız; bilgilerinizi girdikten sonra kendi şifrenizi oluşturabilirsiniz.


Passolig İnternet Şube Şifremi Unuttum, Ne Yapmam Gerekiyor?

www.passolig.com.tr‘den bilgilerinizi girdikten sonra "Şifremi Unuttum" linkine tıklayarak, yeniden Passolig İnternet Şube Şifrenizi oluşturabilirsiniz.


4.5G SIM Kart değişikliğinde nelere dikkat etmeliyim?

GSM operatörleri, 1 Nisan 2016 tarihinden itibaren, SIM kartı ve cihazı uyumlu müşteriler için 4.5G mobil iletişim altyapısını kullanmaya başlayacaktır.


SIM kartlarını, 4.5G ile uyumlu SIM kartlarla değiştiren müşterilerimizin www.passolig.com.tr ve İnternet Şube girişi aşamasında, SMS ile gönderilen tek kullanımlık şifrenin yasal düzenlemelere bağlı banka uygulamaları nedeniyle iletilememesi söz konusu olabilecektir.


İnternet ve mobil bankacılığa girişte SMS ile gönderilen tek kullanımlık şifrenin size iletilememesi durumunda; 0(850) 724 33 44 Passolig İletişim Merkezi’nden destek alabilirsiniz.


Yukarıda belirtilen iletişim kanalı haricinde; e-posta, SMS veya telefonla yapılan aramalarla sizden bilgi talep eden kişilere itibar etmeyiniz.


Birden fazla Passolig Kartım var. Hepsi için ayrı ayrı internet şube şifresi oluşturmam gerekir mi?

Hayır, Passolig İnternet Şube Şifreniz ile beraber tüm kartlarınız için Passolig İnternet Şube’yi kullanabilirsiniz.


Maç gününe kadar Passolig Kartım gelmezse maça giremeyecek miyim?

Kartını henüz teslim almamış taraftarlar Passo Mobil uygulamasının “cep telefonu ile maça giriş” özelliğini kullanarak ya da stadyum gişelerinden “Tek Girişlik Pass Card” alarak stadyuma giriş sağlayabilirler.


Passolig Kartım henüz tarafıma ulaşmadı, maça girebilir miyim?

En az bir adet sonuçlandırılmış Passolig Kartı başvurunuz varsa ancak kartınız henüz size teslim edilmemiş ise Passo Mobil uygulamamızdaki Maça Gir bölümünden giriş yapabilirsiniz ya da stadyum gişelerinden Passolig Tek Girişlik Pass Kart temin edebilirsiniz.


Passolig Kartımı kaybettim / çaldırdım, maça girebilir miyim?

Kayıp/çalıntı kart şikayeti ile kartınızı iptal ettirmiş ve yeni kartınız halen size ulaştırılmamış ise Passo Mobil uygulamasını kullanarak veya stadyum gişesiden 15 TL karşılığında alabileceğiniz Tek Girişlik Pass Kart ile maça girebilirsiniz.


Maça giderken Passolig Kartımı unuttum, maça girebilir miyim?

Maç heyecanı ile Passolig Kartınızı yanınıza almayı unutmuş olabilirsiniz ama bu durum maça girmenize engel değil. Passo Mobil uygulamasını akıllı cep telefonunuza indirerek veya stadyum gişesiden 15 TL karşılığında alabileceğiniz Tek Girişlik Pass Kart ile maça girebilirsiniz.


Maç girişinde turnike veya el terminali Passolig Kartımı okumuyor. Ne yapabilirim?

Passolig kartınız ile ilk kontrol noktasında veya turnike geçişi sırasında kartınızın okunmadığı durumlarda, gişedeki görevli personel, kartın teknik bir sebeple okunmadığını kontrol ederek doğruladıktan sonra Passo Mobil uygulamasını kullanarak veya ücretsiz bir şekilde Passolig Tek Girişlik Pass Kart temin ederek maça giriş yapabilirsiniz.


Ekstre borcumu nereden öğrenebilirim?

Kartınıza ve kullanımına ilişkin bilgiler ile kart borcunuzu ATM'lerden, 0 (850) 724 33 44 Passolig İletişim Merkezi'nden, Passolig İnternet Şubesi'nden öğrenebilirsiniz.


Nakit ihtiyacımı Passolig Kredi Kartımla karşılayabilir miyim?

Evet kredi kartı özelliği taşıyan Passolig Kartları ile acil para ihtiyacınızı yurt içi ve yurt dışı tüm ATM’lerden, 0 850 724 33 44 Passolig İletişim Merkezi'nden ya da Aktif Bank İnternet Şubesi’nden anında karşılayabilirsiniz. Dilerseniz taksitli nakit avans kullanarak nakit ihtiyaçlarınızı taksitlere yayar, rahatça ödersiniz.


Nakit Avans nedir?

Nakit Avans, günlük nakit ihtiyaçlarınız için Passolig Kredi Kartınızdan kullanılabilir nakit avans limitiniz dahilinde nakit para çekebileceğiniz bir hizmettir. Nakit avansınızı yurt içi ve yurt dışındaki tüm ATM’lerden, 0 850 724 33 44 Passolig İletişim Merkezi'nden ya da Passolig İnternet Şubesi’nden anında çekebilirsiniz.


Taksitli Nakit Avans nedir?

Taksitli Nakit Avans, acil nakit ihtiyaçlarınızı uygun faiz oranlarıyla ve 12 aya varan geri ödeme kolaylığı ile kolayca giderebileceğiniz bir nakit kaynağıdır.


Taksitli Nakit Avans’ı nereden kullanabilirim?

Taksitli Nakit Avans’ı Aktif Bank İnternet Şubesi’nden ve 0(850) 724 33 44 Passolig İletişim Merkezi’nden kullanabilirsiniz.


Taksitli Nakit Avans’ı nasıl çekebilirim?

0(850) 724 33 44 Passolig İletişim Merkezi’ni arayarak Aktif Bank İnternet Şubesi’nden Kart İşlemleri menüsü altındaki Taksitli Nakit Avans sekmesine girerek Taksitli Nakit işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.


Hangi Passolig Kartım ile Taksitli Nakit Avans çekebilirim?

Sadece Passolig Kredi Kartı sahipleri Taksitli Nakit Avans kullanabilirler. Passolig Kredi Kartına başvurmak için tıklayınız.


Taksitli Nakit Avans çekimi için minimum ve maksimum tutar aralığı var mıdır?

Passolig Kredi Kartınız ile kullanılabilir nakit limiti dahilinde olmak kaydı ile tek seferde en az 200 TL, en fazla 10,000 TL Taksitli Nakit Avans kullanabilirsiniz.


Taksitli Nakit Avans işlemini erken kapatabilir miyim?

0 (850) 724 33 44 Passolig İletişim Merkezi’ni arayarak erken kapama işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.


Kredili Destek Hesabı nedir?

Passolig Kartınıza tanımlanacak, hesabınızda yeterli bakiye olmadığında ister nakit ihtiyaçlarınız ister bilet alımlarınız isterseniz alışveriş işlemleriniz için kullanacağınız kredili limittir.


Kredili Destek Hesabı kullanımına ilişkin borcumu nasıl öderim?

İnternet Şubesi üzerinden,

Aktif Bank Şubelerinden,

Herhangi bir bankada bulunan hesabınızdan EFT yaparak,

Pttmatik’lerden, VakıfBank ATM’lerinden hesabınıza para yatırabilirsiniz.*

*ATM’lerden tüm para yatırma ve çekme işlemlerine ilişkin güncel masraf tutarlarını görmek için tıklayın.


Passolig Kredi Kartı başvurumun sonucunu nasıl öğrenebilirim?

0 850 724 33 44 Passolig İletişim Merkezi'ni arayarak başvurunuzun durumunu öğrenebilirsiniz. Ayrıca başvurunuzla ilgili olarak SMS ile de tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır. Başvurunuzun durumunu www.passolig.com.tr'de yer alan “başvurularım” butonuna tıklayıp, TC Kimlik ve cep telefon numaranızı yazarak da öğrenebilirsiniz.


Passolig Kredi Kartı başvurusu yaptım, reddedilirse Passolig Kart sahibi olamayacak mıyım?

Passolig Kredi Kartınızın reddedilmesi durumunda tarafınıza Passolig Banka Kartı gönderilecektir.


Passolig Kredi Kartı ödemelerimi nerelerden yapabilirim?

Passolig Kredi Kartı ödemelerinizi;


Passolig İnternet Şubesi’nden,

EFT ile diğer bankalardan,

Tüm PTT Şubelerinden,

PTT Matik ve N Kolay iş yerlerinden,

Vakıfbank ATM'lerinden güvenle yapabilirsiniz. Hesabınıza gönderdiğiniz tutar üzerinden kredi kartı borcunuzun ödenebilmesi için otomatik ödeme talimatınız olması gerekir. Otomatik ödeme talimatı vermek için 0 (850) 724 33 44 Passolig İletişim Merkezi’ini arayabilirsiniz.


Passolig Kartımı nasıl teslim alabilirim?

Passollig Kartlar güvenliğiniz nedeniyle sadece kurye ile, kart başvurusu yapan kişiye teslim edilmektedir.Yalnızca yabancı uyruklı misafirleriniz kartlarını stadyum gişelerinden teslim alabilirler.Kart teslimatı yapılan stadyum gişelerini görmek için lütfen tıklayınız.


Passolig Kart kaç günde teslim edilmektedir?

Passolig Kartınız, kurye firmasına iletildikten sonra ortalama 30 gün içerisinde kartınız teslim edilecektir. Başvurunuzun durumunu TC Kimlik ve Cep telefonu numaranız ile başvurularım başlığı üzerinden web sitemize giriş yaparak takip edebilirsiniz.


Maçlara ailemle gidiyorum, tek bir Passolig Kart ile tüm ailemi maçlara götürebilir miyim?

Hayır, maça girecek 7 yaş ve üzeri olan herkesin bir Passolig Kartı olması gerekiyor.


Taraftarı olduğum takımın kombinesini nasıl alabilirim?

www.passo.com.tr ‘ye giriş yapıp, kombinesini almak istediğiniz takımı seçerek satın alma işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Passolig Kartınız ile yalnızca kart takımınızın kombinesini alabilirsiniz. Farklı bir takıma ait kombine almak istiyorsanız; www.passolig.com.tr üzerinden kombinesini almak istediğiniz takımı seçip, yeni bir kart başvurusu yaparak satın alma işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.


Kombinem ile bir başkası maça giriş sağlayabilecek mi?

Kombinenizi Passo Mobil uygulaması veya passo.com.tr sitesi üzerinden Passolig Kartı olan istediğiniz kişiye istediğiniz maç veya maçlar için transfer edebilirsiniz.


Bunun için Passo Mobil uygulamasına veya passo.com.tr’ye girip transfer adımlarını tanımlamanız yeterli olacaktır. Kombinenizi transfer ettiğiniz kişi Passolig Kartı ile tanımlı maça başka hiçbir işlem yapmadan girebilir.


Bu kartla aldığımız biletlerde belirli bir koltuk mu ayrılmış olacak? Yerimizi nereden seçeceğiz?

Biletinizi Passo Mobil uygulaması ve passo.com.tr sitesi üzerinden alabilirsiniz. Burada ister koltuğunuzu kendiniz seçebilir isterseniz de seçtiğiniz bloktaki en uygun koltuğu alabilirsiniz.


Maç bileti nasıl alınıyor?

Maç biletlerinizi Passo Mobil uygulamasından veya passo.com.tr sitesinden alabileceğiniz gibi stadyum gişesi, N Kolay İşlem Merkezleri’nden ve N Kolay İşyerleri’nden de alabilirsiniz. Bilet alabilmeniz için Passolig Kartınız olması gerekmektedir.


Stada Passo Mobil ile giriş yapabilmem için bilet almam yeterli mi?

Bilet alımından itibaren hem el terminalleri hem de turnikelerde telefonlarınızdaki Passo Mobil ile ‘Maça Gir’ buttonuna tıklayarak giriş yapabileceksiniz.


Passo Mobil ile "Maça gir" özelliğini nasıl kullanabileceğim?

Kullanıcının uygulamayı indirdikten sonra en az 1 kere uygulamaya TCKN ve Cep Telefonu ile giriş yapıp ardından Passo.com.tr şifresi ile login olmanız gerekiyor. Daha sonrasında ikinci kez login olmasanız bile stada giriş sağlayabileceksiniz.


Telefonum NFC’yi desteklemiyor ne yapabilirim?

NFC desteklemeyen cihazlarınızdan QR Code ile stada girilebileceksiniz. Uygulama bu durumu otomatik kontrol edecektir. Sizin QR ya da NFC kullanımını düzenlemek için ek bir işlem yapmanıza gerek olmayacaktır.


Passo Mobil’den Passolig Kart başvurusu yaptığımızda maça girmek için ne kadar beklenmemiz gerekiyor?

Başvurunuzu yapıp maç bileti aldıktan sonra hiç beklemeden Passo Mobil uygulamasını kullanarak maçlara giriş yapabilirsiniz.


Passo Mobil Uygulaması’nı kullanarak hangi stadyumlarda maça girebilirim?

Passo Mobil Uygulaması’nda bulunan “Maça Gir” butonuna tıklayıp, cep telefonunuzun teknik özelliğine göre otomatik olarak ekrana çıkan QR kodu veya NFC ekranını turnikede okutarak tüm stadyumlarda maça girebilirsiniz.


Passo Mobil ile birlikte Passolig Kartını da yanımızda taşımamız gerekecek mi?

Passo mobil uygulaması hayatımızı kolaylaştıran bir hizmet. Uygulama sayesinde karta ihtiyaç duymadan maça kolayca giriş yapılabileceksiniz.
Passolig Kartı olmayanlar için;
Öncelikle uygulamayı indirin,
Passolig Kart başvurusunda bulunup maç biletinizi alabilirsiniz,
Sonrasında yapmanız gereken sadece Passo Mobil ile stada giriş yapmak.
Eğer Passolig Kartınız varsa;
Uygulamaya login olup, gitmek istediğiniz maç biletini almanız yeterli olacaktır. Stadyuma giderken Passo Mobil ile giriş yapabilirsiniz.


Maç biletini web sitesinden aldım yine de Passo Mobil ile giriş yapabilir miyim?

Evet. Passo Mobil’e giriş yaptığınızda da biletinizi görüntüleyebileceksiniz dolayısıyla Uygulama ile de stadyumlara giriş yapabileceksiniz.


Blok/Sıra/Koltuk Bilet bilgilerine nasıl ulaşabilirim?

Bilet detaylarınızı öğrenmek için;

Koltuk yazıp boşluk bırakıp 6033'e TCKN'nizi yazarak SMS gönderebilir*

passo.com.tr'den ve Passo Mobil uygulamasından "Üye Girişi" yaparak "Biletlerim" sekmesinden görüntüleyebilir

Veya 0850 724 33 44 numaralı İletişim Merkezini arayarak bilet detaylarına ulaşabilirsiniz.

Passolig işlemleriniz için gönderdiğiniz mesajlarda size herhangi bir ücret yansıtmamaktadır. Göndereceğiniz her mesaj için GSM operatörünüz tarafından, sizden 1 kısa mesaj ücreti alınmaktadır.



Passolig Kartım henüz gelmedi. Yine de maç bileti alabilir miyim?

Maç biletlerinizi alabilmek için Passolig kart başvurunuzu tamamlamanız ve ödemenizi yapmanız yeterlidir. Kartınız elinize henüz ulaşmamış olsa bile bilet satın alabilirsiniz. Satın aldığınız biletler TC Kimlik numaranıza tanımlanacak ve kartınız elinize ulaştığında, almış olduğunuz biletler otomatik olarak tanımlanmış olacaktır.


Bilet tutarını nasıl ödeyebilirim?

Bilet almak için mutlaka Passolig Kart sahibi olmanız gerekemektedir. Bilet tutarınızı banka ve kredi kartlarınızla ya da Passolig Kart’ınız ile ödeyebilirsiniz. Passolig Kart ile ödeme yaparak bilet almak önce mutlaka Passolig Banka Kartınıza ve Passolig Cüzdan Ön Ödemeli kartınıza para yüklemeniz gerekmektedir.


Engelliyim, ücretsiz olarak maça gidebilir miyim?

Engelli vatandaşlarımızın maç gününden en az 2-3 gün önce kulübe giderek bildirimde bulunması gerekmektedir. Kulübün engelli kontenjanı var ise, ücretsiz biletlerini Passolig Kartlarına tanımlatabilirler. Tanımlama esnasında Engelli Kart ibrazı zorunludur.


Promosyon kodu nedir ve ne işe yarar?

Promosyon kodu ile artık Passolig başvurularına sponsor olmak mümkün. Temin edeceğiniz promosyon kodları ile Passolig kart bedellerine sponsor olabilir, pazarlama ve satış faaliyetlerinizde Türkiye’nin en özellikli ve ekonomik kartı Passolig’i bir ödül olarak konumlayabilirsiniz. Personelinize teşvik kampanyaları düzenleyebilir, satışını yaptığınız ürünlerin pazarda rakiplerinize göre bir adım öne çıkmasını sağlayabilir ve iş ortaklarınızla ilişkilerinize futbolun ruhunu katabilirsiniz. Üstelik tüm bunları sadece E-Bilet kullanım bedeli karşılığında gerçekleştirebilirsiniz, dilerseniz kartların üzerine kombine ya da günlük maç biletinide ayrıca tanımlayabilirsiniz. Ödediğiniz tutarla hem de taraftarı olduğunuz takıma katkıda bulunursunuz.


Promosyon kodu ile herhangi bir takımın kartına başvuru yapılabilir mi?

Genel ve takım bazlı olmak üzere iki tip promosyon kodu bulunmaktadır. Genel promosyon kodları ile herhangi bir takıma ait tüm kart tiplerine başvuru yapılabilirken, takım bazlı promosyon kodu ile yalnızca promosyon kodunun tanımlandığı takım kartlarından birine başvuru yapılabilir.


Promosyon kodu nasıl kullanılır?

www.passolig.com.tr üzerinden başvuru formunda ödeme adımında yer alan promosyon kodu bölümünde, promosyon kodu girişi yapılır ve diğer başvuru adımları tamamlanarak Passolig Kart başvurusu tamamlanır. Ödeme adımında kodun içeriğine göre yıllık E-Bilet ve/veya kurye kod tarafından karşılanarak ücret ödemesi yapılmış olur. Kod içerik olarak E-Bilet bedelini karşılıyor ama kurye bedelini karşılamıyor ise kurye bedeli o anda ödenerek başvuru bitirilir.


Bir promosyon kodu ile birden fazla başvuru yapılabilir mi?

Promosyon kodları tek kullanımlıktır ve yalnızca tek bir başvuruda kullanılabilir. Promosyon kodu kullanılarak yapılan başvuru tamamlandığında, kodun geçerliliği sona erecektir ve bir daha kullanılamayacaktır.


Promosyon kodunun süresi var mıdır?

Promosyon kodlarının süresi kodu sağlayan kurum ile yapılan analaşma çerçevesinde tanımlanmaktadır. Son kullanıcıya kodların dağıtımı sırasında kullanım süresi hakkında bilgi kodu veren kurum tarafından iletilecektir.


Promosyon kodunu nasıl satın alırım?

Promosyon kodları alt limit adeti ile satılmaktadır. Detaylı bilgi için iletişim menüsü altından promosyon kodu konusunu seçerek talepte bulunabilirsiniz. En yakın sürede size geri dönüş sağlanacaktır.


Promosyon kodunu kaybettiğimde ne yapmam gerekir?

Promosyon kodunun kaybolması durumunda kodu tarafınıza veren kurum ile irtibata geçerek kodun iptalini talep etmeniz gerekmektedir. Sistematik kontroller yapılarak kullanılmamış bir kod ise kod kullanılamaz hale gitirilerek, tarafınıza yeni kod verilecektir.


Telefon numaramı değiştirdim. Ne yapmalıyım?

0(850) 724 33 44 Passolig İletişim Merkezi’ni arayarak telefon numarası bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.


Kart müşterisiyim, SIM Kartımı değiştirdim, ne yapmalıyım?

SIM Kartınızı değiştirmeniz durumunda güvenliğiniz için, Tek Kullanımlık Şifre kullanımınız blokelenmektedir. SIM Kart blokenizi 0850 724 33 44 Passolig İletişim Merkezi’ni arayarak kaldırabilirsiniz.


Passolig Kartımla ödeme yapamıyorum, neden?

Passolig Kartınızda yeterli bakiye olmayabilir. Eğer Passolig Kartınız kredi kartı özelliği taşıyorsa limitiniz yetersiz veya internet alışverişine (mail order) açık olmayabilir. Banka kartı veya ön ödemeli cüzdan özelliği taşıyan Passolig Kartına sahipseniz kartınızda yeterli bakiye olmayabilir. Kartınızdaki bakiyeyi kontrol ettikten sonra lütfen tekrar deneyiniz.


Passolig Kartımda yeterli bakiye bulunmaması durumunda nasıl ödeme yapabilirim?

Passolig Kartınızda yeterli bakiye bulunmaması durumunda para yükle butonuna tıklayarak kartınıza güvenli ve hızlı bir biçimde para yükleyebilirsiniz.


Ayrıca;


PTT Şubeleri

PTTmatik'ler

EFT yaparak

Vakıfbank ATM'lerinden

Passolig Kartınıza para yükleyebilirsiniz.


Passolig Cüzdan Ön Ödemeli Kartımın ve Banka Kartımın bakiyesini nasıl öğrenebilirim?

Passolig Cüzdan Ön Ödemeli Kartınızın ve Passolig Banka Kartınızın bakiyesini Passo Mobil uygulaması üzerinden, bütün ATM’lerden, 0(850) 7243344 Passolig İletişim Merkezi’nden öğrenebilirsiniz.


PTT şubelerinden nasıl yükleme yapabilirim?

Size en yakın PTT Şubesindeki gişelerden TC Kimlik numaranızı ve yükleme yapmak istediğiniz tutarı belirterek yükleme yapabilirsiniz.


N Kolay işlem merkezlerinden nasıl yükleme yapabilirim?

Passolig Kartınız veya TC Kimlik No'nuz ile size en yakın N Kolay işlem merkezine giderek, sadece cep telefonu numaranızı ve yükleme yapmak istediğiniz tutarı girerek işleminizi tamamlayın.


EFT ile nasıl yükleme yapabilirim?

EFT ile kartınıza para yüklemek için ilgili alanlara aşağıdaki bilgileri yazın;

Banka Adı: “Aktif Bank” seçin.

İl: “İstanbul” seçin.

Şube: “997-Passolig Şubesi” seçin.

Alıcı Adı: “Ad-Soyadınızı” yazın.

Hesap Numarası: “Passolig Kart numarası veya TC Kimlik No” yazıp, ödeme tutarını yazarak onaylayın.

Kartımın teslimatı neden gecikti?

Kartınız, kuryeye iletildikten sonra, ortalama 15 gün içerisinde elinizde olacaktır.Bir gecikme ya da sorun olduğunu düşünüyorsanız, 0850 724 33 44 no’lu çağrı merkezimize durumunuzu bildirebilirsiniz.


Seyirden men cezası hakkında bilgi almak istiyorum. Bu konuda hangi merciden yardım alabilirim?

Seyirden men cezası hakkında detaylı bilgi almak için bağlı bulunduğunuz İl-İlçe Emniyet Müdürlüklerinin varsa Spor Güvenlik Şube Müdürlüklerine yoksa Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü altındaki Spor Büro Amirliklerine danışabilirsiniz. Seyirden men cezası alıp almadığınız, cezanızın kalkıp kalkmadığı ya da ne şekilde kalkacağı ile ilgili bu mercilerden bilgi alabilirsiniz. Konu ile ilgili, Türkiye Futbol Federasyonu ve Passolig uygulayıcı konumda olup, cezanın kaldırılması hususunda bu kurumların alabileceği bir aksiyon bulunmamaktadır.


Otomatik E-Bilet süresi uzatma talimatı nedir ve talimat nasıl verilir?

Talimat vermeniz durumunda Passolig Kartı’nızın E-Bilet kullanım süresi dolduğunda, kartınızın süresi otomatik olarak uzatılır. Passolig işlemleriniz için daha önceden kaydettiğiniz kartınız ile talimat verebilirsiniz. Talimat vermek için tıklayınız.