TR EN
Hemen Al

Harcama İtirazı Formu

Passolig Kartımdan onayım dışında bir işlem gerçekleşirse ne yapmalıyım?

Kartınızdan onayınız dışında gerçekleşen bir işlem varsa öncelikle 08507243344 no’lu Passolig İletişim Merkezi’ni arayarak kartınızın kapatılıp yenilenmesini talep etmelisiniz.

Kartınızdan onayınız dışında gerçekleşen harcamaya itirazda bulunmak için itiraz formunu eksiksiz olarak doldurup imzalayarak (0212) 340 88 70 no’lu faksa ya da itirazformu@aktifbank.com.tr e-posta adresine göndermeniz gerekmektedir.


Passolig Kartımdan gerçekleşen bir işleme nasıl itiraz edebilirim?

Kartınızdan gerçekleşen bir işleme aşağıda yer alan nedenlerden biri ile itiraz etmeniz durumunda itiraz formunu eksiksiz olarak doldurup imzalayarak (0212) 340 88 70 no’lu faksa ya da itirazformu@aktifbank.com.tr e-posta adresine göndermeniz gerekmektedir.


Başlıca itiraz nedenleri,
  • • Kartınızdan bilginiz dışında işlem gerçekleşmesi,
  • • ATM’den çekilen paranın ödenmemesi,
  • • Yapmış olduğunuz işlemin kartınıza mükerrer yansıması,
  • • Ürün/hizmet alınamaması,
  • • İptal edilen bir işlemin iadesinin yansımaması,
  • • İşlem tutarının kartınıza hatalı yansıması
  • • İşlem tutarını nakit ya da farklı bir kart ile ödenmesi